رپرتاژ در مجله اینترنتی مددکاری اجتماعی: ابزاری است تا کاربرانی که با برند و یا خدمات شرکت شما در فضای وب ناآشنا هستند را با شما آشنا میکند و آنها را ترغیب مینمایند تا از محصولات و خدمات برند شما خرید کنند و به مشتری تبدیل شوند. در واقع آنها را از مشتری بالقوه به مشتری فعال تبدیل میکند. خرید رپرتاژ آگهی از بهترین روشهایی است که باعث میشود سطح اعتماد به برند و کسب و کارها بالا رود تا تبلیغات اثر بخشتر ظاهر شوند .
رپرتاژ در مجله اینترنتی مددکاری اجتماعی
یک رپورتاژ آگهی موثر
توصیه میشود که یک رپورتاژ آگهی موثر توسط مجموعههای حرفهای و متخصص اجرا شود تا نتیجه بخشتر و مفیدتر باشد. ازاین رو کاربران و بازدیدکنندگان سایتهای رسانهای با توجه به هویت و اعتبار سایت مرجعی که رپورتاژها در آنجا منتشر میشوند، هرگز احساس نمیکنند که در معرض یک پیام تبلیغاتی قرار گرفتهاند، بلکه احساس میکنند که توانستهاند یک محصول جدید را کشف کنند. حس بی طرفی و در نهایت علاقمند شدن به یک محصول یا خدمات نتیجه گزارشی است که از یک رپرتاژ آگهی حرفهای گرفته میشود که این مهم همان جادوی رپورتاژ آگهی است.
امروزه رپورتاژ آگهی نقش مهمی در عرصهی رسانههای دیجیتال ایفا میکند و یکی از بخشهای حیاتی دیجیتال مارکتینگ است.
از دیگر مزیتهای یک رپورتاژ حرفهای انتقال پیام تبلیغاتی است که با تولید یک محتوای تخصصی آغاز میشود و تا تبدیل شدن مخاطب و بازدیدکننده به مشتری، تاثیرگذار است. یک محتوای تخصصی میتواند ابعادی خاص از برند را به گونهای مطرح کند که باعث جلب مشتریان و در نهایت فروش بیشتر شود.
چرا رپرتاژ در مجله اینترنتی مددکاری اجتماعی ایران؟
باتوجه به میزان بازدیدهای آنلاین از مجله اینترنتی مددکاری اجتماعی ایران که تا این لحظه بطور مستند از تعداد ۱۶۸ کشور بازدید کننده داشته است و همچنین بنا به اذعان کارشناسان امر، مهمترین و پربازدیدترین سایت خبری جوزه مددکاری اجتماعی ایران می باشد لذا فرصت مناسبی برای همه موسسات، سایتهای خبری و برندها جهت اجرای رپرتاژ از سوی این پایگاه اینترنتی می باشد.
هزینه رپرتاژ توسط مجله اینترنتی مددکاری اجتماعی ایران مبلغ ۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال می باشد و رپرتاژ انجام شده دائمی بوده و حذف نمی شود.
جهت سفارش رپرتاژ از طریق فرم زیر اقدام نمایید